WYSYŁKA

Wysyłkę zamówień realizujemy od 2 do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności, w zależności od aktualnego obciążenia, tj. ilości bieżących zamówień.

Proponujemy dwa warianty wysyłki, ekspresową i ekonomiczną:

1) Przesyłka kurierska - 16 zł, dostawa "do drzwi" w 24h

2) Paczkomat - 12 zł, dostawa do punktu w 48h, czas na odbiór paczki: 48h

PŁATNOŚĆ

Akceptujemy wyłącznie płatności przelewem w formie tradycyjnej, ekspresowej, kartą płatniczą, BLIK-em itp. Nad bezpieczeństwem i wygodą procesu czuwa operator płatniczy - Przelewy24.

Dane do przelewu / banking details:


Numer rachunku do wpłaty: 16 1050 1214 1000 0091 2924 3672


IBAN: PL 16 1050 1214 1000 0091 2924 3672

Kod BIC SWIFT: INGBPLPW

Ważne

Zgodnie z regulacjami prawa sklep nie wystawia paragonów!

Pełnoprawnym dowodem zakupu w naszym sklepie jest zamówienie widniejące w naszym systemie jako "zrealizowane". Wraz z dołączonym potwierdzeniem dokonanej płatności stanowi podstawę prawną do odstąpienia od umowy lub roszczeń reklamacyjnych.

REKLAMACJA

Jako producent dokładamy wszelkich starań, aby produkty marki były starannie wykonane i wolne od wad. Niemniej w przypadku stwierdzenia defektu prosimy o kontakt. Wszelkie reklamacje zostaną uznane z tytułu rękojmi.

Zgłoszenie reklamacyjne należny kierować na nasz adres e-mail: sklep@gadaszu.pl, celem ustalenia najwygodniejszej formy realizacji procesu.

Uwaga!

Materiały wodoodporne, których używamy do obszywania naszych produktów przygotowane są w procesie zadruku sublimacyjnego, czyli termicznego transferu barwnika na tkaninę. Zachodzące w czasie sublimacji reakcje są nieodwracalne, dzięki czemu środek barwiący (atrament sublimacyjny) na stałe wiąże się tkaniną - to aktualnie najtrwalsza metoda druku tkanin.

Tak przygotowany materiał jest niewrażliwy na chemię gospodarczą, promienie słoneczne i samoczynną degradację innego typu. Oznacza to, że nie "spierze się", nie wyblaknie, a struktura wiązań nie osłabnie z biegiem upływającego  czasu.

Jedyną możliwością uszkodzenia takiej tkaniny(czy też grafiki na niej widniejącej) to uszkodzenie mechanicze powłoki, czyli starcie, rozerwanie, przecięcie, itp.

W związku z powyższym wszelkie reklamacje mechanicznie uszkodzonej wierzchniej warstwy materiału zostaną odrzucone jako usterki powstałe na wskutek naturalnego lub niewłaściwego użytkowania produktu.

OKUCIA

Nasze okucia powleczono nierdzewną powłoką (niklem) i deszcz czy kąpiel w jeziorze im niestraszne, jednak słona woda skutecznie tę powłokę uszkadza -  nawet krótki kontakt utoruje drogę dla rdzy. Polecamy unikać morskich kąpieli, a ewentualny kontakt ze słoną woda ograniczyć do minimum. Po takim kontakcie szelki należy przemyć słodką wodą, a najlepiej wyprać. Kontakt ze słoną wodą użytkownik przeprowadza na własne ryzyko, reklamacje zardzewiałych okuć zostaną odrzucone.

ZWROT

Odstąpienia od umowy można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. W tym celu, zakupiony towar należy odesłać na adres naszego biura (GADASZU, 43-180 Orzesze, ul. Sawickiej 4) wraz z załączonym formularzem. Kompletny i czytelnie wypełniony formularz zwrotu jest niezbędny celem sprawnej realizacji procesu.

Koszty transakcji zwracane są przelewem bankowym w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego przedmiotu.

Produkty wykonane na indywidualne zamówienie (zgodnie z cechą podaną przez klienta w karcie produktu, np. długość szyi pupila) nie podlegają zwrotowi.

Rozwinięcie powyższych zagadnień oraz podstawy prawne znajdują się w naszym regulaminie.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password